pregnancy week by week

06 Julai, 2009

Ku Berserah Pada Mu Ya Tuhan


Ya Allah,begtu brt dugaan Mu trhdp hamba Mu yg kerdil ini...trnyata apa yg brlaku ini psti ada hkmahnya...dn aku ber srh pd Mu jikalau ini ketntuanMu..
Nmpknya kndungan ku ini ada mslah sprti yg sblm ni gak...pernaan ku skt2 n aku tk blh bt keje rmh lngsung d atas nsiht dktor...Kau bri kn aku kekuatn Ya allah,jadi kn aku insan yg kuat untk hadapi seme ni...keggln dulu mmbuat kan aku tkt dan serik hgga menghantui ku ke alam mmpi.aku x snggp hadapi keggaln lagi..aku takut..
bebrapa kali tido ku d kjutkan dgn ksiktn yg amt sngt..shngga suami ku x mmpu mnhan air mata nya dr jatuh jua...mngkn krna x snggp mliht aku mnhan ksiktn yg amt sngt.
sgala keje rmh, suami ku yg buat...kesian dia,maaf kan isteri mu ini krna aku tk brdaya suamiku..mkn pakai dia yg urus kan...emosiku x stabil ktika ini bla memikrkan seme ni.tp aku hrs kuat kan smngat aku bg mmstikan kndungan ku slmt,tp syukur yg ni aku tk mngalami bleeding lngsung...
aku dh amik suntikan untk kuat kn rahim...ni pn ats suggestion kwn suami aku...brhabis duit pn xperla,jnji kandungan ni slmt..
aku kna bnyakkan rehat,tk bleh travel jauh2,bnyk bergrk sngt pn rasa skt...tu yg bt kn aku tension sngat..hnya mmpu aku lakukn tido..tido n tido.tima kasih bt suami ku yg tdk trhingga...sesngghnya dia lah sgalanya.ketabhannya mmbuat kan aku bangga memiliki suami sprtinya..moga2 kandungan ku slamt..hanya itu yg ku pinta dr Mu yaAllah...andai nyawa ku mnjdi galang ganti skalipn aku snggp,aslkan permta yang kukandung ini lahir ke dunia Mu Ya Allah...

0 ulasan: