pregnancy week by week

29 Jun, 2009

AKU NGANDONG

Windu nyer kt my blog...bnyk ari gak aku tk brblog ni...x thu la rasa bdn ni mcm x sdp jer...sma ngn my hubby..dmm..aku pn rasa bdn ni mcm x chat jer..


yg pliknyer dh 6 ari dh aku lwt period ni...jeng..jeng..jeng!


naper yer?ada kah aku hamil?.....:)


blm tau agi..

my hubby dmm n suker mkn asam...kecian dier...sjk kawin x pnh dia dmm truk cangini.n yg pelik bin ajaib ketaksuban dia trhdp asam...hm...rela g kedai smata2 nak bli asam.pelik tu...smbuh jer dr dmm..asyk nk makn jer..tk pnh2 cangini..


period aku trbabas(kelewatan)-period aku sng nk ramal coz tiap2 bln xpnh dtg lwt...klau lwt pn sari 2 jer...tu yg sng aku tau samada aku ngandung or not.tp period aku dh 4ari lwt tu yg bt aku klm kabut ckit ni..


trigin nk minum air msm2 jer-naper yer asyik nk mnum air yg msm2 jer...tp x plk trign nk mkn asam..my hubby ngan daya ushanya pegi la carik air yg aku nk minum tu..tp msa ni blm tau aku ngandng atu x..hehe...


bgn pg jer rs mual,rs loya...mlm pn sama,,asyk mntah jer...adoi! tp takder slalu.....jarang2 n kadang2 jer...


AL-kish nya aku pnh kegugurn sblm ni..bnting pelamin...tp aku hnya mmpu merncng tp Thn yg tntukan...mgkn bkn rezki aku lg,mgkn ada hkmh di sblik kjdian ni..aku redha dgn ketntuanNya...Thn itu maha Pemurh..Maha mengetahui...bla aku check sndiri kt umah ngan pki alt yg dijual kt farmasi tu...ALHAMDULILLAH...aku ngandung...msa tu hnya titisn air mata hnya mmpu mnggmbr kn prsaan aku msa tu....yerla.bla pikiq,blh caya x alat ni..aku kn dh ada exprience...takdak ragu2 dah..sah aku ngandung...ngn tnda2 kt atas tu dah sah lah aku ngandong...


my hubby plak aku tgk nak nangis tp stay control macho..ahaks!abg..ayg ngndung bang!syukur pada Mu ya Tuhan...inilah kuasa Thn,Dia kmbali kan padaku smula pengganti yg tlh pergi..AMIN...akhirnya Kau mndgr doa ku yaAllah..hnya 1 ku pinta moga kandungan ku ini sntsa shtdan takder mslah mcm kandunagn yag dulu...



0 ulasan: