pregnancy week by week

22 Jun, 2009

...aKKu...

Aku ,
merupakan ank ke2 dr 6 adik brdik..mmpunyi seorg abg dn 4 adk pompuan.hmm!...aku dh kawen dh...tp blum ada prmata ati lg..mgkin takder rezki lg kot.

dh nk msk 9bln aku kawin n usia prkhwinn aku ngn suami trsyg msih br lg.kononnya la...ahaks!

tp sunyila takder ank ni,mmndg kan aku tk keje n merupakn sururmh spenh msa,jd my life terisi ngn khadirn suami yg aku syg sngt...dialah kwn,dialah kekash,dialah sgala2nya untuk aku yg brnama pompuan.hehe..

bla ada blog sndri ni aku rasa aku dpt la ilang kan keboringan aku time hubbya g keje..insyaallah!

bkn dgn niat tk elok cuma takder slh kan kita mncari kwn untuk brkngsi ilmu yg baik..jnji nawaitu kita baik...

so....

ada apa yg trkurg hrp di maafkan,apa yg trlbh dia hrp mndpt tgurn yg mmbina..brsma kita mrptkn ukhwah sesama insan


0 ulasan: